1. Podstawowe informacje
1.1 |
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad. |
1.2 |
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. |
1.3 |
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Soledo s.r.o., FROGMAN s.r.o., SOLEDO s.r.o/ ID 26918, ul. Stawowa 91, 43-400 Cieszyn, na adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu +48 12 614 18 79 |
1.4 |
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3. |
1.5 |
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. |
1.6 | W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. |
2. Składanie reklamacji
2.1 |
Czas trwania gwarancji wynikający z przepisów prawa wynosi 24 miesiące. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji u Sprzedawcy w placówce wyznaczonej do wysłania reklamowanego towaru. FROGMAN s.r.o. |
2.2 |
Konsument udowodni, że ma prawo do złożenia reklamacji, w szczególności udokumentowania daty zakupu, poprzez złożenie dokumentu sprzedaży, faktury lub w inny wiarygodny sposób. Konsumentowi nie przysługuje roszczenie z tytułu wady, która była domniemana w przeszłości, jeśli przyznano rozsądną zniżkę od ceny zakupu. |
2.3 |
Reklamowany towar musi być czysty i suchy (szczególnie obuwie)! W przeciwnym razie zostanie zwrócony konsumentowi! |